GREEK
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ DELINA MOUNTAIN RESORT
Με μεγάλη χαρά και ακόμα πιο έντονο το αίσθημα της κοινωνικής ευθύνης έχουμε ανοίξει ξανά τις πόρτες του ξενοδοχείου μας ώστε να υποδεχτούμε και πάλι τους επισκέπτες μας.
Η άνεση, η υγεία, η ηρεμία και η ασφάλεια τόσο των επισκεπτών μας όσο και του προσωπικού μας είναι υψίστης σημασίας για όλους εμάς στην ομάδα του Delina Mountain Resort.
Εφαρμόζουμε αναβαθμισμένα πρωτόκολλα καθαρισμού, υγιεινής και προστασίας σε όλο το φάσμα των διαδικασιών της λειτουργίας του ξενοδοχείου μας.
Μένουμε ασφαλής μένουμε υγιείς!
Γι’ αυτό και ακολουθούμε σχολαστικά όλους τους παρακάτω κανόνες καθαρισμού, υγιεινής και προστασίας.
Υποδοχή:
1)Η διεύθυνσή του ξενοδοχείου μας έχει ορίσει υγειονομικό υπεύθυνο την Κα Αθανασία Ξυλούρη μετά την εκπαίδευση του για την τήρηση του πρωτοκόλλου υγειονομικού περιεχομένου βάσει των οποίων λειτουργούν οι τουριστικές επιχειρήσεις στο πλαίσιο λήψης μέτρων έναντί του Κορωναίου COVID-19 και σε συνεχεία την εκπαίδευση του υπολοίπου προσωπικού από τον υγειονομικο υπεύθυνο.
2)Από το προσωπικό της υποδοχής είναι απαραίτητη η ορθή χρήση μάσκας και γαντιών και τήρηση αποστάσεων ασφαλείας από τους επισκέπτες μας αλλά και από το υπόλοιπο προσωπικό.
3)Στο χώρο της υποδοχής υπάρχει αυτοκόλλητη σήμανση για την ασφαλή απόσταση μεταξύ των επισκεπτών μας.
4)Σε όλους τους εισόδους της υποδοχής και των υπολοίπων εσωτερικών στεγασμένων κοινόχρηστων χώρων του ξενοδοχείου μας υπάρχουν σταθμοί αντισηπτικών.
5)Τήρηση αυστηρά συχνού καθαρισμού των χεριών με σαπούνι και νερό, αποφυγή επαφής των χεριών με το πρόσωπο.
6)Θερμομέτρηση προσωπικού κάθε πρωί.
7)Δυνατότητα ενημέρωσης των επισκεπτών για την πολιτική του καταλύματός και τα μετρά που έχει λάβει για την αντιμετώπιση τυχών περιστατικών Covid-19.
8)Δυνατότητα μεταφοράς κρούσματος στο Κέντρο Υγείας Ανωγείων ,το οποίο διαθέτει και ασθενοφόρο.
9)Παροχή χρήσιμων πληροφοριών για παρόχους υγείας ,φαρμακεία κ.τ.λ. στην περιοχή μας.
10)Μετρά Ατομικής Προστασίας και ειδικός εξοπλισμός σε περίπτωση εμφάνισης ύποπτου κρούσματος
11)Πινακίδα βασικών οδηγιών (αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά)
12)Τακτική απολύμανσης επιφανειών υποδοχής
13)Αποφυγή συνωστισμού επισκεπτών κατά τη διάρκεια του check -in και check out
14)Απολύμανση key cards κλειδιά καθημερινά
15)Check in στις 15:00
16)Check out στις 11:00
17)Σχολαστικός καθαρισμός σε όλες τις επιφάνειες των κοινόχρηστών εσωτερικών χωρών και στις κοινόχρηστες τουαλέτες με ατμοκαθαριστή.
Υπηρεσίες Ορόφου:
1)Αυστηρή τήρηση προγράμματος καθαρισμού και απολύμανσης στους κοινόχρηστούς χώρους και στα δωμάτια.
2)Εφαρμογή ειδικού καθαρισμού σε περίπτωσή εμφάνισης κρούσματος.
3)Καθαρισμός και αερισμός των δωματίων μεταξύ των διαμονών και απολύμανση με ατμοκαθαριστή.
4)Έλεγχος πλυντηρίων ρούχων και πιάτων για την λειτουργία τους στους πάνω από 70ο C με τα συνήθη απορρυπαντικά
5)Το προσωπικό της καθαριότητας φοράει απαραίτητα μάσκα μιας χρήσης ή υφασμάτινη, γάντια και μακρυμάνική ρόμπα.
6)Στους διαμένοντες πελάτες μας για πάνω από μία διανυκτέρευση δεν θα γίνεται συχνός καθαρισμός του δωματίου πάρα μονό κατόπιν αιτήματος του πελάτη.
7)Κατάργηση καθημερινής αλλαγής ιματισμού πάρα μονό κατόπιν αιτήματος του πελάτη
8)Σχολαστικός καθαρισμός και απολύμανση με ατμοκαθαριστή σε όλες τις επιφάνειες του δωματίου και του μπάνιου.
9)Τοποθέτηση καλύμματος μιας χρήσης στα χειριστήρια τηλεόρασης και κλιματισμού.
10)Καθαρισμός υφασμάτινων επιφανειών με ατμοκαθαριστή με 70ο C και πάνω θερμοκρασία.
11)Τήρηση κανόνων υγιεινής κατά τη διάρκειά της διαλογής των ακαθάρτων λινών με όλα τα απαραίτητα μέτρα ατομικής προστασίας.
12)Τοποθέτηση των χρησιμοποιούμενων υφασμάτων – κλινοσκεπασμάτων και πετσετών σε ειδικές κλειστές επισημασμένες σακούλες.
13)Απολύμανση καροτσιών και εργαλείων καθαριότητας καθημερινά.
14)Πλύσιμο υφασμάτων ,κλινοσκεπασμάτων σε 70ο C και πάνω.
15)Επάρκεια σε ειδή ατομικής προστασίας για το προσωπικό καθαριότητας.
Πρωινό:
1)Α la carte με ειδική προστασία των προϊόντων και δυνατότητα room service χωρίς έξτρα χρέωση.
2)Προσωπικό για το room service με όλα τα απαραίτητα μετρά ατομικής προστασίας.
3)Πλύσιμο ειδών σερβιρίσματος πρωινού στους 70ο και πάνω.
Υπηρεσίες Spa:
1)Χαμάμ :κατόπιν ραντεβού για την αποφυγή συνωστισμού
2)Σάουνα: κατόπιν ραντεβού για την αποφυγή συνωστισμού
3)Καθαρισμός και απολύμανση όλων των επιφανειών,wc και ντουζ στους χώρους του Spa με ατμοκαθαριστή μετά από κάθε χρήση τους.
4)Θεραπείες Μασάζ : κατόπιν ραντεβού
5)Αλλαγή ιματισμού και πετσετών που χρησιμοποιήθηκαν και απολύμανση μετά από κάθε θεραπεία με ατμοκαθαριστή σε όλες τις επιφάνειες δωματίων θεραπειών και των ντουζ που βρίσκονται στον ίδιο χώρο.
6)Εσωτερική πισίνα εκτός λειτουργίας βάση των επίσημων πρωτοκόλλων υγειονομικού περιεχομένου από την Ελληνική Κυβέρνηση.
Κουζίνα:
1)Η διεύθυνσή του ξενοδοχείου μας έχει ορίσει υγειονομικό υπεύθυνο τον Κ .Μιχάλη Κουτάντο μετά την εκπαίδευση του για την τήρηση του πρωτοκόλλου υγειονομικού περιεχομένου βάσει των οποίων λειτουργούν οι τουριστικές επιχειρήσεις στο πλαίσιο λήψης μέτρων έναντί του Κορωναίου COVID-19 και σε συνεχεία την εκπαίδευση του υπολοίπου προσωπικού από τον υγειονομικο υπεύθυνο.
2)Τήρηση HACCP
3)Παραλαβή εμπορευμάτων από το προσωπικό με χρήση Μ.Α.Π.
4)Τήρηση των αποστάσεων μεταξύ των εργαζομένων στην κουζίνα σύμφωνα με τις απαιτήσεις των υγειονομικών αρχών, όπως ισχύουν.
5) Δεν επιτρέπεται η είσοδος στο χώρο της κουζίνας για τους μη έχοντες εργασία. Σε περίπτωση που αυτό δεν μπορεί να αποφευχθεί, θα πρέπει να παρέχονται στον επισκέπτη Μ.Α.Π. που θα υπάρχουν διαθέσιμα στην είσοδο της κουζίνας.
Εστίαση:
1)Η διεύθυνσή του ξενοδοχείου μας έχει ορίσει υγειονομικό υπεύθυνο την Κα Κυριακή Καραταράκη μετά την εκπαίδευση του για την τήρηση του πρωτοκόλλου υγειονομικού περιεχομένου βάσει των οποίων λειτουργούν οι τουριστικές επιχειρήσεις στο πλαίσιο λήψης μέτρων έναντί του Κορωναίου COVID-19 και σε συνεχεία την εκπαίδευση του υπολοίπου προσωπικού από τον υγειονομικό υπεύθυνο.
2)Ορισμός και εφαρμογή ειδικού πρωτοκόλλου σχετικά με την πρόληψη της εξάπλωσης του COVID-19.
3)Εκπαίδευση προσωπικού από τον αρμόδιο υγειονομικό υπεύθυνο για τη διαχείριση ύποπτου ή επιβεβαιωμένου κρούσματος και τη σωστή χρήση και απόρριψη των μέσων ατομικής προστασίας.
4)Ορισμός υπεύθυνου τμήματος σε συνεργασία με τον υγειονομικό υπεύθυνο για την τήρηση εφαρμογής του πρωτοκόλλου.
5)Υποχρεωτική χρήση μέσων ατομικής προστασίας και τήρηση προσωπικής υγιεινής από όλο το προσωπικό μας.
6)Ενημέρωση των προμηθευτών και των λοιπών συνεργατών μας για το πρωτόκολλο που έχει οριστεί.
7)Ενημέρωση επισκεπτών για το πρωτόκολλο που έχει οριστεί και ανάρτηση κανόνων υγιεινής.
8)Τακτική απολύμανση όλων των επιφανειών και των τραπεζοκαθισμάτων μετά την αποχώρηση των επισκεπτών.
9)Σχολαστικό πλύσιμο όλων των σκευών και τακτικός έλεγχος της λειτουργίας των πλυντηρίων για πλύσεις ρυθμισμένες πάνω από τους 70°C.
10)Χρήση καλυμμάτων μιας χρήσης στα χειριστήρια και στις συσκευές που χρησιμοποιούνται συχνά και τακτική απολύμανσή τους.
11)Χρήση καλυμμάτων στους καταλόγους, οι οποίοι απολυμαίνονται μετά από οποιαδήποτε επαφή ή εναλλακτικά χρήση καταλόγων μίας χρήσης, με ειδική απόρριψη τους μετά τη χρήση.
12)Συνεχόμενος φυσικός αερισμός ή/και χρήση ηλεκτρικού εξαερισμού του εσωτερικού χώρου του καφενείου μας.
13)Τακτική απολύμανση του εξοπλισμού του σέρβις (δίσκοι, θήκες αποδείξεων κ.α.).
14)Σχολαστικό πλύσιμο (70°C ) υφασμάτων που χρησιμοποιούνται από το προσωπικό (πετσέτες, ποδιές κ.α.) και ενθάρρυνση χρήσης χειροπετσέτων μιας χρήσης.
15)Τήρηση όλων των προβλεπόμενων κανόνων του συστήματος ποιότητας HACCP.
16)Προσαρμοσμένο πρόγραμμα προσωπικού για αποφυγή συνωστισμού και τήρηση αποστάσεων στις βάρδιες.
17)Ενθάρρυνση κρατήσεων (Reservé) τις πολυσύχναστες ώρες ή μέρες για αποφυγή συνωστισμού και τήρηση των κανόνων.
18)Για τους διαμένοντες επισκέπτες, προτροπή για Room service χωρίς επιπλέον χρέωση.
19)Λειτουργία χώρου αναψυχής των παιδιών αποκλειστικά σε εξωτερικό χώρο, με τήρηση των κανόνων ασφάλειας, υγιεινής και αποστάσεων.
20) Παρότρυνση για ανέπαφες συναλλαγές όπου είναι δυνατόν. Σε αντίθετη περίπτωση γίνεται σχολαστική καθαριότητα χεριών και επιφανειών μετά την επαφή με χρήματα.